Hos Cykelpartner.dk får du en udvidet returret, som giver dig 365 dage til at fortryde dit køb (Bemærk - dog kun 14 dage hvis købet er gennemført via forhandler-login).
Er du af en eller anden årsag ikke tilfreds med dit køb, kan du returnere dine varer indenfor 365 dage.
Hvis du vælger at returnere en vare, og årsagen til returneringen ikke er en fejl begået af Cykelpartner.dk A/S, står du selv for forsendelsesomkostningerne.
Produktet skal være intakt og i ubrugt stand (eksempelvis må tøj ikke lugte af sved, parfurme m.m.), derudover skal al originalemballage medsendes i ubeskadiget tilstand. Vi refunderer ikke pengene for brugte eller beskadigede varer.
Hvis den originale emballage (ikke den brune papkasse fra Cykelpartner) er beskadiget med eksempelvis tape, pakkelabel eller lignende, vil der være et afslag i prisen.
Bemærk desuden, at vi af hensyn til fødevaresikkerhed ikke tager fødevarer retur.
Vi behandler din returpakke indenfor 1-3 hverdage. Ved returnering i en af Design Cyklers butikker må der påregnes 2-4 dages ekstra behandlingstid.
Hvis du vil returnere en eller flere varer, skal du starte med at udfylde en formular med de varer du ønsker at returnere. Det sikrer at vi har de korrekte oplysninger fra dig.
UDFYLD FORMULAR HERPak forsvarligt varen og husk at vedlægge en seddel med ordrenummeret.
Bemærk at pakkens længste side skal være mindre end 90 cm og ikke må veje mere end maks. 20 kg. Kontakt kundeservice, hvis din vare er større end dette.
Køb nemt en returlabel til Bring (Pris kr. 45,-) hos os.
Udgifterne ved tilbagelevering betales af kunden, medmindre returneringen skyldes en fejl fra Cykelpartner.dk A/S' side.
Efter betaling kan du vælge at bruge en label kode, hvor du blot får en kode du skriver på pakken. Du kan også printe en label og sætte på.
Returlabels købt igennem os skal indleveres til Bring.
Vi behandler herefter din returpakke indenfor 1-3 hverdage.
Det er muligt at aflevere varen på adressen inden for vores normale åbningstider som er:
Manddag - torsdag: 9.00-16.00
Fredag: 9.00 - 15.00
Cykelpartner.dk A/S
Industrivej 9, Jebjerg
7870 Roslev
DAO leverer ikke til Erhverv, hvoraf der risikeres at pakken bliver stillet og dermed kan forsvinde. Benyt i stedet f.eks. GLS eller PostNord.
*Udgifterne ved tilbagelevering betales af kunden, med mindre returneringen skyldes en fejl fra Cykelpartner.dk A/S' side.
Vi gør dig opmærksom på, at vi kun modtager pakker, der sendes til vores adresse og ikke til udleveringssteder.
Varer, der returneres til Cykelpartner.dk A/S pr. efterkrav, vil blive nægtet i modtagelsen.
Pakker sendt pr. anbefaling/rekommanderet, med forsikring og lignende tillægsydelser modtages - men udgifter hertil dækkes ikke.
Ønsker du pengene retur, vil pengene altid føres tilbage til betalingskortet, hvis det er muligt. Er det ikke muligt vil du blive kontaktet for at få et kontonummer.
Du har selvfølgelig ret til at prøve varen - men du må ikke tage det i brug. Det er vigtigt at varen fremstår som ny og returneres i samme stand som da du modtog den. Det betyder, at varen skal være ubrugt og intakt, samt at emballagen er i original stand. Er varen/emballagen skadet eller bærer præg af brug, vil der være et afslag i refunderingen.
Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.
Ønsker du at bytte en vare, som du har fået i en forkert model, farve eller størrelse, skal du blot returnerer den/de varer, du ønsker at bytte og selv bestille en ny.
Når du ønsker at ombytte til en anden vare, skal du returnere den købte vare og selv bestille den nye vare du ønsker. Vi udbetaler pengene for den returnerede vare, når vi har modtaget den.
Er din vare defekt, eller har du en anden reklamation, bedes du altid kontakte os, før du sender varen retur. Vi betaler udgiften til din fragtomkostning og opretter en returlabel til dig, så du slipper for udgiften. Vi dækker dog ikke eventuelle udgifter til emballage.
Enkelte varer har særlige regler for reklamation, som kan ses nedenfor.
Al henvendelse vedrørende reklamation af en Bkool hometrainer skal foregå direkte gennem Bkool. Deres servicemindede kundeservice sidder klar til at hjælpe dig videre via dette link: https://support.bkool.com/hc/en-us. Vi gør opmærksomt på, at kommunikationen med Bkool skal foregå på engelsk eller spansk. (Vores egen kundeservice hjælper dig selvfølgelig gerne, såfremt du ikke har mulighed for at kommunikere på disse sprog).
Alle henvendelser vedrørende reklamationer af et Tacx eller Garmin produkt skal foregå direkte gennem Garmin. Deres servicemindede kundeservice sidder klar til at hjælpe dig på tlf. 7071 6401 og vil hjælpe dig videre i forløbet.
Al henvendelse vedrørende reklamation af et Wahoo produkt skal foregå direkte gennem Wahoo. Deres servicemindede kundeservice sidder klar til at hjælpe dig videre via dette link: https://eu.wahoofitness.com/contact, og svarer indenfor 24 timer.
Vi gør opmærksomt på, at kommunikationen med Wahoo skal foregå på engelsk. (Vores egen kundeservice hjælper dig selvfølgelig gerne, såfremt du har svært ved at kommunikere på engelsk).
Alle henvendelser vedrørende reklamation af et GoRunner el-løbehjul skal foregå direkte gennem Mentech, som er autoriseret GoRunner partner. Deres servicemindede kundeservice sidder klar til at hjælpe dig videre i forløbet på tlf: 70 222 999, sms: 71 71 50 50 eller mail: support@mentech.dk. Du kan læse mere om Mentech her.