Fragt og levering

Bestil inden kl. 17.00 mandag - fredag, og vi afsender din ordre samme dag*

Fragtmuligheder og fragtpriser

Vi samarbejder med både PostNord, GLS og JetPak (ved køb af cykel), for at kunne give dig den mest fleksible levering.

Vi tilbyder altid GRATIS FRAGT til pakkeshop på ordrer over kr. 349,-.

Fragtomkostningerne for levering til pakkeshop er på kr. 45,-, hvis du handler for under 349,-.

Slip for besværet og få pakken leveret lige til døren.

Du har altid mulighed for at få din ordre leveret direkte til din hjemme adresse. Hjemmelevering koster kr. 59,- uanset ordreværdi.

 

 

*Bemærk: Der plukkes, pakkes og afhentes ikke pakker på følgende tidspunkter: Weekender, helligdage, Grundlovsdag, samt 24. december.

Har du købt en vare der ikke er på lager?

Hvis du køber en vare der ikke er på lager, sender vi dig hurtigst muligt en mail med besked om, hvornår vi forventer at varen igen er på lager.

Hvis du har bestilt flere varer i samme ordre, vil du modtage varerne via separate forsendelser. Du bliver naturligvis ikke opkrævet ekstra fragtomkostninger i disse tilfælde.

Særligt vedr. levering af cykler

Når du køber en cykel på Cykelpartner.dk, kan du vælge mellem "Click & Collect" eller at få cyklen leveret direkte hjem til dig. Da vi samler og klargør din cykel inden levering, vil leveringstiden være på ca. 2-7 hverdage*. 

Vælger du at få cyklen afsendt med fragtmand, vil du blive kontaktet med henblik på at aftale nærmere vedr. tidspunkt for levering. Ønsker du selv at afhente cyklen kan du gøre det i en af vores Design Cykler butikker.

*Trek cykler kan have længere levering.

Er din foretrukne leveringsmulighed ikke tilgængelig?

Den samlede vægt og volumen på din ordre afgør hvilken leveringsmetode du får stillet til rådighed. Når du tilføjer dine varer til kurven, beregner vores system automatisk den samlede vægt og volumen på din ordre, og blokerer de leveringsmetoder de forskellige distributører ikke kan håndtere.

Bemærk: Der kan i sjældne tilfælde ske fejl i denne proces, som betyder at vi er nødt til at vælge en anden fragtudbyder til at varetage din forsendelse. I disse tilfælde vil du altid modtage en besked fra vores kundeservice med oplysninger herom.