Har du problemer med din Hövding 3?

Her har du nogle af de oftest stillede spÞrgsmÄl:

Batteritiden er for kort?

SÞrg alt for at have den nyeste BLE-firmwareversion installeret. Dette skal installeres via Hövding-appen.
FÞlg app-guiden pÄ Hövdings hjemmeside: https://hovding.com/dk/guide-til-hovdings-app/

  • SĂžrg for, at den nyeste BLE-firmware vises i Hövding-appen. I Ăžverste hĂžjre hjĂžrne af Hövding-appen er der et tandhjul, hvor du finder indstillingerne og information om BLE-firmware.
  • Opgradering af Hövding BLE-firmware til den nyeste version lĂžser problemerne sĂ„som at batteriet fra Hövding tappes for hurtigt. Efter opgradering skal du blot oplade og bruge Hövding i overensstemmelse med manualen (https://hovding.com/user-manual/)
  • SĂžrg altid for at holde Hövding-appen opdateret via App Store eller Google Play (afhĂŠngigt af din kundetelefon).

Min Hövding vil ikke oplades?

  • Hövding 3 skal oplades med det kabel, der kom i kassen sammen med Hövding, eller et lignende standard USB-kabel (USB-C til USB-A). De kan ikke garantere, at opladning fungerer med andre typer kabler, f.eks. USB-C til USB-C eller bĂŠrbare kabler / opladere.
  • Tjek om den oplader ved at tilslutte Hövding til en stikkontakt ved hjĂŠlp af det medfĂžlgende USB-C til USB-A kabel og en ekstern oplader. Hövding oplades korrekt, hvis Back-LED blinker grĂžnt (flere detaljer findes i manualen: https://hovding.com/dk/manuel/). PrĂžv at oplade din Hövding i minimum 2 timer eller mere.

Min Hövding-app registrer ikke mine rejser?

  • Du kan finde mere hjĂŠlp pĂ„ Hövdings hjemmeside: https://hovding.com/dk/faq/hovding-3-faq/
  • Hövding 3 og Hövding App er to separate produkter. Det betyder, at Hövding 3s sikkerhed og funktionalitet ikke er afhĂŠngig af Hövding-appen, der registrerer dine ture. Du behĂžver ikke at bruge Hövding-appen for at kĂžre med Hövding. Den eneste gang Hövding App er nĂždvendig, er nĂ„r en ny opdatering af Hövding's firmware er tilgĂŠngelig.

BEMÆRK! Hvis der ikke afspilles nogen aktiveringslyd, og LED-front- og baglampen blinker kontinuerligt rĂždt, nĂ„r aktiveringssystemet er sat til, er Hövding permanent slukket. Dette sker, nĂ„r der er opstĂ„et en intern fejl og forhindrer forbrugeren i at bruge en defekt Hövding.

Kontakt venligst kundeservice hvis dette er problemet.

Reklamationsformular

Hos Hövding vil de gerne vide, hvad der er sket.
Udfyld venligst formularen elektronisk og returner denne til os og afvent svar.

Hent reklamationsformular