Har du problemer med din Hövding?

Her har du nogle af de oftest stillede spørgsmål:

Batteritiden er for kort?

Sørg alt for at have den nyeste BLE-firmwareversion installeret. Dette skal installeres via Hövding-appen.
Følg app-guiden på Hövdings hjemmeside: https://hovding.com/dk/guide-til-hovdings-app/

  • Sørg for, at den nyeste BLE-firmware vises i Hövding-appen. I øverste højre hjørne af Hövding-appen er der et tandhjul, hvor du finder indstillingerne og information om BLE-firmware.
  • Opgradering af Hövding BLE-firmware til den nyeste version løser problemerne såsom at batteriet fra Hövding tappes for hurtigt. Efter opgradering skal du blot oplade og bruge Hövding i overensstemmelse med manualen (https://hovding.com/user-manual/)
  • Sørg altid for at holde Hövding-appen opdateret via App Store eller Google Play (afhængigt af din kundetelefon).

Min Hövding vil ikke oplades?

  • Hövding 3 skal oplades med det kabel, der kom i kassen sammen med Hövding, eller et lignende standard USB-kabel (USB-C til USB-A). De kan ikke garantere, at opladning fungerer med andre typer kabler, f.eks. USB-C til USB-C eller bærbare kabler / opladere.
  • Tjek om den oplader ved at tilslutte Hövding til en stikkontakt ved hjælp af det medfølgende USB-C til USB-A kabel og en ekstern oplader. Hövding oplades korrekt, hvis Back-LED blinker grønt (flere detaljer findes i manualen: https://hovding.com/dk/manuel/). Prøv at oplade din Hövding i minimum 2 timer eller mere.

Min Hövding-app registrer ikke mine rejser?

  • Du kan finde mere hjælp på Hövdings hjemmeside: https://hovding.com/dk/faq/hovding-3-faq/
  • Hövding 3 og Hövding App er to separate produkter. Det betyder, at Hövding 3s sikkerhed og funktionalitet ikke er afhængig af Hövding-appen, der registrerer dine ture. Du behøver ikke at bruge Hövding-appen for at køre med Hövding. Den eneste gang Hövding App er nødvendig, er når en ny opdatering af Hövding's firmware er tilgængelig.

BEMÆRK! Hvis der ikke afspilles nogen aktiveringslyd, og LED-front- og baglampen blinker kontinuerligt rødt, når aktiveringssystemet er sat til, er Hövding permanent slukket. Dette sker, når der er opstået en intern fejl og forhindrer forbrugeren i at bruge en defekt Hövding.

Kontakt venligst kundeservice hvis dette er problemet.

Reklamation

 

For at gøre behandlingstiden kortere, har vi lavet en aftale med Hövding om, at du reklamere direkte til dem.
Er din hjelm defekt og ønsker du at reklamere, skal du udfylde reklamationsformularen direkte på Hövdings hjemmeside (kan også gøres gennem appen):

Gå ind på https://hovding.com/dk/reklamationsformular/

 

OBS! For at komme til formularen skal der trykkes Ja til at den er købt i Hövdings webshop.
Du noterer blot at hjelmen er købt hos cykelpartner.dk, hvorefter Hövdings Sales Support overtager reklamationshåndteringen. 

Du har også mulighed for at ringe til Hövdings Sales Support på +46 40 23 68 68

Åbningstider for Sales Support:
Man-tirs: 10.00-15.00
Ons-tors: 09.00-15.00
Fre: 09.00-12.00
(Frokost 12.30-13.00)