
Her har du nogle af de oftest stillede spørgsmål:
Sørg alt for at have den nyeste BLE-firmwareversion installeret. Dette skal installeres via Hövding-appen.
Følg app-guiden på Hövdings hjemmeside: https://hovding.com/dk/guide-til-hovdings-app/
BEMÆRK! Hvis der ikke afspilles nogen aktiveringslyd, og LED-front- og baglampen blinker kontinuerligt rødt, når aktiveringssystemet er sat til, er Hövding permanent slukket. Dette sker, når der er opstået en intern fejl og forhindrer forbrugeren i at bruge en defekt Hövding.
Kontakt venligst kundeservice hvis dette er problemet.
For at gøre behandlingstiden kortere, har vi lavet en aftale med Hövding om, at du reklamere direkte til dem.
Er din hjelm defekt og ønsker du at reklamere, skal du udfylde reklamationsformularen direkte på Hövdings hjemmeside (kan også gøres gennem appen):
OBS! For at komme til formularen skal der trykkes Ja til at den er købt i Hövdings webshop.
Du noterer blot at hjelmen er købt hos cykelpartner.dk, hvorefter Hövdings Sales Support overtager reklamationshåndteringen.
Du har også mulighed for at ringe til Hövdings Sales Support på +46 40 23 68 68
Åbningstider for Sales Support:
Man-tirs: 10.00-15.00
Ons-tors: 09.00-15.00
Fre: 09.00-12.00
(Frokost 12.30-13.00)