Tubeless tilbehør

Viser 1 til 4 (af i alt 4 produkter)

Yderst funktionel tubeless væske til dit tubeless dæk således, at slanger ikke bliver nødvendigt, og huller og revner smart kan forsegles. Innovative molekyler af mikrofiber sørger for at fylde de stø... Muc-Off | Varenummer: 822-S Produktblad: Download PDF
Her gives der et fuldendt sæt til brug på tubeless dæk således, at dækket hurtigt kan blive beskyttet og forseglet på optimal vis. Her kan huller og revner bliver forseglet og beskyttet mod eventuelle... Muc-Off | Varenummer: 827-S Produktblad: Download PDF
Tubeless væske fra Muc-Off der virker til fulde. Tubeless væsken gør slangen i dækket virkningsløst, og optimerer forseglingen af huller og revner i dækket. Tubeless væsken kan bruges til at fylde stø... Muc-Off | Varenummer: 821-S Produktblad: Download PDF
Fri fragt
Denne unikke tubeless væske gør dit tubeless dæk forseglet og sikkert med sin unikke formel, der optimerer forseglingen af huller og revner i dækket. Her kan tubeless væsken benytte sine molekyler af ... Muc-Off | Varenummer: 823-S Produktblad: Download PDF
Viser 1 til 4 (af i alt 4 produkter)

Hvad enten du skal konvertere til tubeless eller allerede kører tubeless, så finder du her alt hvad du skal bruge. Vi har et stort udvalg tubeless væske (snask), ventiler og fælgtape. For at du kan køre tubeless, skal du blot sikre dig at din fælg og dæk er tubeless ready (Se vores udvalg af dæk til tubeless her).

Hvad er tubeless?

Tubeless er når du kører uden slange i dækket. Det er lidt samme princip som en bil, som heller ikke har slange i. Det vil sige at du pumper luften direkte i dækket, og derfor skal dæk og fælg slutte tæt, da det er de to ting der nu skal holde på luften, og ikke en slange. For at samlingen mellem dæk og fælg holder tæt, bruger man det man kalder tubeless væske, som hældes i dækket. Tubeless væske, eller sealing som det også kaldes, holder sig flydende i lang tid, og tætner automatisk alle små huller og revner der måtte være i dit dæk.

Fordelen ved tubeless er at du kan køre med et lavere dæktryk, og hvis du får et hul i dækket under turen, så vil væsken i dækket tætne det inde fra, så du i de fleste tilfælde slet ikke opdager en punktering.